4. Mina rädslor

Vad är jag rädd för? 
 
Jag är rädd för det övernaturliga. Samtidigt som jag tycker att det är super spännande så är jag livrädd för det man inte ser.
 
När jag såg Paranormal Activity 1, i skolan, i klass 7, så tänkte jag nä men det här klarar jag. Shi fick jag för jag kunde inte sova normalt på 2 månader. Jag låg och var vaken i flera timmar innan jag kunde somna. 
 
Jag var så sjukt varm under täcket men vågade samtidigt inte ta av mig det. Så en natt gick det för långt, så jag tog mitt pick och pack och la mig på balkongen. I en solstol sov jag i två timmar. Det var inte bekvämt men det kändes mycket säkrare att vara ute än inne.
 
Jag är också rädd för krig. Tycker att det är så hemskt och läskigt att läsa om det som hänt genom åren. Vill inte uppleva samma sak.
 
Det är mina är rädslor, har såklart fler men dessa är de största.
 


Kommentarer
Emelie

Håller med dig om dina rädslor där... Speciellt krig!!! Hemskt.

2013-09-06 @ 21:48:15
URL: http://emelietornvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0