12. Favorit affärer 13. Vad jag vill säga till någon men inte vågar

12. De är väll de vanliga. Gina, Bikbok, HM typ. Hittar inte så mycket kläder denna perioden, inte än iaf, beror väll på att affärerna och människor ligger mellan sommar och höst, värme och kallt, så jag vet inte riktigt vad som passar att köpa. Bättre blir det till oktober då alla mysiga stickade tröjor kommer in!
13. Jag älskar dig. Det vill jag säga till en person i mina kretsar, men jag vågar inte, dels för att jag själv bara skulle bli sårad men också för att det skulle bli så mycket komplikationer och det orkar jag inte med. Att gå runt och bära på något man vill säga är inte heller speciellt bra. Men någongång, någon dag, så kommer jag att få säga det. Jag bara vet det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0