hannahandrea

Tänkte börja denna blogg med en presentation av mig.
 
Jag heter hannah och bor i malmö. Har bloggat i ca 5 år totalt men efter något år har jag alltid tröttnat, har hållit på att byta bloggar hit och dit. Men inget mer sånt trams, det är på riktigt denna gången. Sommar nu och jag har inte fått nått sommarjobb, behöver faktiskt något att göra, bloggen får vara mitt projekt under sommaren. (Och längre om det går bra denna gången).
 
Vad gör jag om dagarna som är intressant då? Absolut ingenting, men jag har jävligt mycket tankar om saker och ting. de kommer att dyka upp här. 
 
För övrigt så gillar jag att dansa, dancehall/reggae, justin bieber och att handla kläder. (Min garderob är propp full just nu, och har köp förbud för min mamma, men nu är det ju som sagt sommar, och då behöver man tex massa shorts, visst?) 
 
Detta är jag. 
 
 
 


Kommentarer
Julia

fin klänning, var kommer den ifrån? :)

Svar: Från nelly.com ! :)
hannahandrea

2013-06-17 @ 23:34:46
URL: http://juliasvelander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0