Yey

Gissa vad jag gjorde igår kväll...
 
Var på pw med Rebecca, vi bestämde oss för att göra squats. 
 
20 x 3,5
 
Skulle köra 20 x 4 men på 10 på den fjärde omgången så åkte min iPhone i marken. Jag som alltid sagt ''Nä men min går aldrig sönder, oavsett var jag tappar den'', shi fick jag.
 
Har ett fritt litet ställe där jag kan se klart, men resten är så gott som kraschad. Väntar dock ändå till den nya iPhone 5 kommer ut innan jag bytar.
 
Lär inte bli så mycket instagram uppdatering, ser inte ett skit när jag fotar, haha.
 
En bild innan vi stack ut och en bild på hur den ser ut. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0