Min hy

Fick faktiskt en fråga om min hy för ett tag sedan. Tro det eller ej så läser jag kommentarer och kikar in här lite då och då även fast jag inte bloggar. 
 
Iallafall, min hy, den är så underlig. Vissa perioder är den jätte fräsch, mest på vintern, på sommaren är den inte alls lika fin, jag får pyttesmå många upphöjninar i pannan, och det beror på att jag solar utan solkräm (obs, använd solkräm brudar och boys, oavsett om ni är i utomlands eller i Sverige.) När jag var i Spanien, solade jag med solkräm 20 i ansiktet, ''utslagen'' försvann faktiskt och nu ska jag aldrig sola utan solkräm igen. 
 
Det syns inte speciellt bra på bilder, men denna är för ungefär 2 månader sedan, innan Spanien. Utöver de små i pannan så är min hy helt okej.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0