Miley Cyrus

Såg att hon kommit ut med en ny låt. 
 
''Wrecking Ball'' heter den, faktiskt väldigt fin. Undrar om videon kommer att bli lika vulgär som den senaste..
 
Hur tycker ni att hon har blivit? Är inte ett så super stort fan av henne så bryr mig inte så mycket egentligen men hennes video ''We can't stop'', den är fasiken inte bra. Man skäms själv när man kollar på den för hon beter sig så pinsamt. Låten är bra dock.
 
Kan förstå att hon inte vill vara förknippad med ''Hannah Montana'' längre men tycker att hon tog i lite för mycket.
 
Nya låten tycker jag att ni ska lyssna på, för den är härlig.
 


Kommentarer
Anonym

Kan du tipsa mer om musik och så ibland? :D

2013-08-26 @ 20:29:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0