1. Vad jag tycker om mina namn

Hannah - Ja, något mer exotiskt hade jag velat heta, haha nä men mitt favorit namn är Lovisa, och det ska jag faktiskt döpa mitt första barn till, om det blir en tjej! Men de hade jag velat heta.
 
Andrea - De är bra att jag heter Andrea för Hannah Andrea flyter liksom på, skillnad om det varit Hannah Jessica... Andrea är fint.
 
Edit: Heter Andrea i andranamn, inte efternamn. Hade dock varit väldigt snyggt om det var mitt efternamn. Originellt liksom! Men dessvärre så är det inte så. 
 
 


Kommentarer
Anonym

Mitt favoritnamn är faktiskt Andrea haha :) det är så fint!

2013-09-03 @ 18:35:57
Anonym

Är Andrea ditt efternamn? skit coolt isånnafall!

2013-09-03 @ 18:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0