11. En hel dag

Nr 11 skulle vara igår så berättar om dagen igår. 
 
Jag vaknade vid 9 kanske, gick upp och åt frukost vid 10, satt och kolla film till halv tolv.
Sen pluggade jag någon halvtimme haha, kollade runt på datorn och käkade lunch samtidigt som jag såg på Idol på play. 
 
Kl 3 gick jag in och duschade, kom ut kvart i 4 typ, lät håret torka en halvtimme sen började jag sminka och fixa håret, mamma kom hem vid halv 5, kl 5 var det kräftskiva hos min mormor. Så då var jag där till 9.
 
Efter 9 kom Marie till mig, och då fixade vi till oss lite sen drog vi på fest och var där 10 ungefär. Tog bussen hem kl 2 och somna halv 3!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0