3 september-3 oktober

1. Vad jag tycker om mina namn
2. Vad jag helst spenderar pengar på
3. Min familj
4. Mina rädslor
5. Min frukost
6. Min favorit bil
7. Hur min bakgrundsbild på datorn ser ut
8. Hur mitt rum ser ut
9. Hur många tröjor jag har
10. Mina favorit låtar
11. En hel dag
12. Favorit affärer
13. Vad jag vill säga till någon men inte vågar
14. Hur många barn jag vill ha
15. 3 manliga artister jag gillar
16. Mina favorit bloggar
17. Mitt drömjobb
18. Hur många gånger jag varit kär
19. Vilken superkraft jag hade valt
20. Mitt favorit ämne
21. Om jag får träffa vem som helst, vem de skulle det vara
22. Någonstans jag vill åka
23. 3 saker: 2 sanna 1 falsk
24. Shuffle min spellista och skriva de 10 låtar som kommer fram först
25. Mina favorit skor
26. Min dagliga smink rutin 
27. Mitt ''best buy''
28. 3 favorit ord
29. Favorit outfit
30. Min högsta önskan


Kommentarer
Anonym

Kan du skriva ett inlägg om vad du vill bli? Vad du ska satsa på och vilken linje du går på :)

2013-09-04 @ 17:59:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0