Eyeliner vs Dipliner

Okej, så jag har alltid haft ''penna'' eyeliner, har alltid tyckt det varit enkelt och smidigt, dock har jag stört mig på att det försvinner ganska så snabbt, de blir mera grått efter 2-3 timmars användningen.
 
Köpte ''Dipliner'' idag, jag tror de syftar på ordet ''dip'' eftersom att man dippar (haha) den lilla penseln i färgen och målar sedan. 
 
Testade den när jag kom hem och oj vad svart och målat det blev, riktigt bra. Lite svårt är det ju att måla, men det är det ju i princip med alla sminkprodukter i början. Känns inte som att det är någon produkt som kommer att försvinna på ett tag, varken från ögonlocket eller från min sminkväska hehe. 
 
Sista bilden visar resultatet från Diplinern. Vad använder ni läsare för någon? 
 
 
 
 
 


Kommentarer

riktigt fint :)

2013-06-18 @ 21:45:19
URL: http://nataliealexandra.blogg.se
Anonym

Jag använder också diplinder! Ja, somsagt är det svårt i början men nu har jag använt det ett tag så det går sjukt snabbt & enkelt! Dessutom håller det länge! :) Himla fint det var på dig!

2013-06-19 @ 00:11:09
A

Din blogg är jättebra och du är jättefin! :) skulle du kunna visa hur du sminkar dig varje dag eller vad du använder? :)

2013-06-19 @ 10:17:22
Alexsandra

Jättesnyggt! :D Fin och söt blogg du har! :)

2013-06-19 @ 11:08:37
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0