Massa skit

Har ätit så mycket skit de senaste dagarna. Godis, langos, glass i mängder, chips, hamburgare, massa skräp.
 
Har sockerberoende antar jag. Går inte en dag utan att jag äter godis. Funderar på om ni inte heller kan hålla er ifrån godiset?
 
Men om ni kan, har ni något bra tips? Vill inte ha något trams som mörk chocklad, (för det är fortfarande godis enligt mig) men gärna nått frukt tips eller annat som kan ersätta.
 
Just nu, kollar på fångarna på fortet, läxorna är klara för idag och jag kan bara ta det lugnt.
 


Kommentarer
Anonym

Så himla snygg du är :O

2013-08-26 @ 20:28:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0