Skola

Kom hem för en halvtimme sedan. Hann precis undan regnet.
 
Skolan var dryg idag, inget roligt som hände. Såg en snygg kille bara, that's all.. Okej, de var ju iförsig ganska roligt hehe. 
 
Blev falukorv till lunch, som jag sa till Marie och Fannie, ''jag äter inte korv, om det inte är hot dogs'', det är gott tycker jag men inte falukorv asså nä. Köpte mig en bulle istället och en glass. 88an, den glassen är grymt god, upptäckte den för ca 1 månad sen, himmel vad god den är!
 
En bild på mig och Fannie i skolan. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0