Lockigt hår

Vad fasiken är det med att ha naturligt lockigt hår som alla hatar? Alltså visst, man är ju faktiskt född med de men oj vad irriterande det är när man stiger ur duschen, borstar håret och det är riktigt spikrakt, 1-2 timmar senare är det lockigt. Och när jag säger lockigt menar jag inte sådant fint lockigt ''kändis'' hår, nej för jag ser ut som ett troll.
 
Got to love it.
 
Hur gör folk? Jag vet många som jag inte riktigt känner men som har naturligt lockigt hår, som plattar det varje dag men får det ändå inte att se slitet ut. Hur är det möjligt?! 
 
Någon som har samma trams ''problem'' som mig? 
 
 
 
 


Kommentarer
Marica

Det är ju superfint! Jag skulle döda (okej, kanske inte riktigt) för att ha lockigt hår. Mitt hår går inte att få lockigt, även om man lockar det håller det bara i en kvart. Ska vi byta hår eller, haha? :)

Svar: vi kör på de! ;)
hannahandrea

2013-06-18 @ 13:21:43
URL: http://myhrans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Hannah, Andrea i andranman, är född 96 och bor i käraste Malmö. Gillar när jag får fina kommentarer av fina läsare och även när läsare stannar. Pussar och kramar till dig!

RSS 2.0